La Guàrdia Civil ha interceptat un total de 27 persones migrants en dos desembarcaments registrats a Formentera entre ahir i avui, segons ha informat la Delegació del Govern.
El primer dels casos es va produir ahir a les 15.30 h, quan es va procedir a la interceptació en terra d’onze persones d’origen magribí a la zona de cap de Barbaria.
La segona intervenció ha estat avui a les 02.45 h, quan s’han interceptat en terra setze persones més a la zona de s’Estufador. Segons la informació facilitada, tretze d’elles són d’origen magribí i tres, d’origen subsaharià. També en aquest cas hi ha intervingut la Guàrdia Civil de Formentera.
Amb aquestes noves arribades, ja són 487 les persones que han recalat a Formentera o en aigües pròximes des de l’1 de gener, segons el recompte de Ràdio Illa.




