
Joan Serra (Baleària): “Possiblement en comptes d’un problema tècnic va haver-hi un malentès”
Joan Serra, delegat a les Illes Balears de la naviliera Baleària, ha respost a la carta de l’oient signada per Joan Torres en què denuncià que la tripulació d’un dels ferris de la companyia havia impedit a la seva filla comprar el bitllet a bord per la seva condició de resident, per la qual cosa finalment quedà a terra.
Serra ha assegurat que la investigació que Baleària ha emprès per aclarir els fets ha conclòs que no consta que el dia i hora assenyalats es produís cap incidència en l’emissió de bitllets de residents a bord. Per la qual cosa assenyala que es podria haver produït un malentès. Tot i això, ha indicat que en altres moments sí que s’han produït problemes de connectivitat d’internet que han impedit l’emissió de bitllets de residents a bord. Segons exposa, el fet que s’hagi de confirmar amb el Ministeri de Foment la condició de resident del viatger fa imprescindible que la connexió d’internet estigui activa a l’hora d’expedir un bitllet bonificat.
Així mateix, Serra ha recordat que des del passat gener està disponible l’aplicació gratuïta Easy Pass de Baleària, una eina que permet adquirir bitllets des del nostre dispositiu mòbil sense necessitat de comprar-los a bord ni de passar per taquilla.
Baleària trasllada uns 900.000 viatgers a l’any, dels quals gairebé la meitat, un 45% disposen de la condició de residents.
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.