EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Josep Maria Minguella. Foto Jordi Cotrina

Josep Maria Minguella: “Ho teníem fet amb l’Hugo Sánchez i va acabar al Madrid”

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 11
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 11

Parlar d’en Josep Maria Minguella és parlar de futbol i de la història recent del Barça. Ningú com ell en sap tant de les estrelles que han fitxat pel millor club del món, entre altres coses, perquè en Josep, en la seva faceta d’agent de jugadors, va dur a la ciutat comtal futbolistes de la talla de Diego Armando Maradona, Hristo Stoitchkov o Romário, a més de ser una de les peces claus perquè Lionel Messi fitxés pel Barça.
Els entrellats d’aquests i d’altres fitxatges, així com un bon grapat d’anècdotes i alguns secrets, els podem trobar ara al llibre Minguella Leaks, obra que han creat a quatre mans en Josep Maria Minguella i en Francesc Aguilar, destacat periodista que ha estat redactor en cap d’El Periódico de Catalunya i subdirector de Mundo Deportivo, a més de corresponsal d’Il Corriere dello Sport o del diari esportiu francès Sport i autor de les biografies d’Stòitxkov, Ronaldo i Deco.
Amb aquestes dues veus més que autoritzades, parlam una estona de futbol i, sobretot, d’allò que es mou entre bambolines a la zona noble i al vestuari de l’únic club del món que és Més que un club.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!