EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe

Juliol ple de diversió al Casal de Joves amb jocs, pel·lícules i música en viu

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 2
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 2

El Casal de Joves de Formentera ha presentat la seva oferta lúdica per al mes de juliol, unes activitats que començaran dimecres vinent, dia 5, amb un karaoke a les instal·lacions del Casal, a partir de les 18.30 h.

Els divendres 7, 14, 21 i 28, els protagonistes seran els tallers de dibuix Manga, on els joves aprendran les tècniques per dibuixar aquest tipus de personatges. El dissabte 8, el dibuix donarà pas a l’esport de saló, amb la celebració d’un campionat del futbolí on es determinarà qui és el millor en aquesta disciplina.

Els dimecres 12 i 26 serà el torn del setè art i les crispetes amb la projecció de dues pel·lícules. El dissabte 15 serà el dia del pijama al Casal, una activitat que començarà a les 18.30 h i que finalitzarà l’endemà, ja que tot el que vulgui podrà quedar-se a dormir a les instal·lacions del Casal, on hi haurà pel·lícules, jocs i alguna estona, també, per dormir.

El dimecres 19, tots els joves interessats podran aprendre a elaborar gelats de fruita al Taller de Cuina, mentre que el dissabte 22, ja immersos en les festes de Sant Jaume, l’activitat Nit Jove Sant Jaume servirà per poder gaudir de la música en viu amb un concert.

Les activitats del mes de juliol es tancaran el dissabte 29 amb jocs d’aigua per combatre la calor de l’estiu formenterer.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Articles relacionats

Articles relacionats

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!