La quarta etapa de la Formentera To Run, disputada ahir dijous, va consistir en un recorregut per ses Illetes en una ruta que recorria la platja de ponent i la de llevant. El terreny, encara que no tècnic, resultà bastant exigent, ja que la ruta es desenvolupava en la seva major part sobre arena.

En el front esportiu, cap canvi; Monegal, García Ferrer, Bianco i Carducci van arribar de nou a la meta en un temps de tres minuts. En la general, en aquest punt es lliuraria una batalla pel segon lloc entre Bianco i Tono García Ferrer, que es troben a només 19 segons de diferència, per la qual cosa la darrera etapa serà decisiva.

Avui divendres és dia de descans i preparació per a la Trail 21.1 de demà, en la qual participaran aproximadament 250 atletes. El clàssic recorregut partirà des del far de la Mola per a descendir fins a la mar i arribar a la platja de Migjorn; des d’allí, els participants pujaran pel Camí Romà per tornar a la Mola i travessar la meta sota el far.




