EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Combatents ISIS

La història de n’Abdul, segrestat per l’ISIS, conferenciant pels joves de l’IES MARC FERRER: “Tindré malsons tota la vida”

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 21
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 21

La Sala de Cultura de Formentera acollirà el pròxim divendres, 25 d’octubre, la cinquena edició de Vívete a Formentera, el congrés inspiracional destinat als joves que enguany torna amb una història que promet tocar l’ànima de tots els assistents, segons informa l’organització en un comunicat. Uns 300 joves de l’IES Marc Ferrer podran conèixer de prop l’experiència vital de n’Abdul, un jove kurd que, als 15 anys, va sobreviure a un dels escenaris més foscos imaginables i que, a través de la seva resiliència i valentia, va trobar un camí cap a una nova vida a Europa.

Una història de valentia i superació
El viatge d’Abdul no és només una travessia física, sinó un exemple del poder de l’esperança i la resiliència. Segrestat per l’ISIS als 14 anys i testimoni d’horrors indescriptibles, Abdul va aconseguir escapar-se i travessar 10 països, recorrent més de 4.000 quilòmetres, fins a arribar a Espanya buscant un nou començament. El seu testimoniatge, carregat de dolor, resistència i, sobretot, d’una profunda humanitat, encarna els valors que defineixen Vívete: valentia, empatia i la capacitat de transformar l’adversitat en força.

Avui hem xerrat amb ell al De far a far:

 

 

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Articles relacionats

Articles relacionats

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!