TOP
Metges del Món advoca per la persecució dels clients de la prostitució.

“La majoria de les prostitutes de Formentera que atenem són sud-americanes”

Rocío López García, tècnica d’Intervenció Social al projecte Obrint Camins de Metges del Món, parla de la prostitució a casa nostra. L’especialista assenyala que hi ha un elevat grau de rotació entre les persones que exerceixen la prostitució a Formentera i que gairebé totes són estrangeres. López precisa que la seva entitat realitza el treball de camp a Eivissa, des d’on atenen a dones provinents de Formentera. Així mateix espera poder operar també a Formentera si a la nostra illa es destinen ajudes públiques i s’articula una xarxa de voluntariat.

La tècnica de Metges del Món ofereix la conferència “La realitat de la prostitució i l’explotació sexual” que s’havia de celebrar aquesta tarda i que ha quedat ajornada una setmana. L‘acte està inclòs en el cartell del 25N, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones, i finalment tendrà lloc divendres 12 de novembre a les 18 h a les aules CEPA, al costat del CEIP Mestre Lluís Andreu.

Compartir

Comentaris (1)

  • Pedro Galli

    La prostitución es una realidad en nuestras sociedades y una profesión ejercida por millares de mujeres y hombres que merecen la misma protección jurídica y la misma consideración que el resto de los trabajadores. Es esa hipocresía de no reconocer su existencia, la que les condena a la alegalidad, cuando no a la ilegalidad, y la que provoca la situación de marginalidad, indefensión y desprotección de los trabajadores del sexo. Por eso desde el P-LIB exigimos la legalización de la prostitución, la regularización de la situación de las personas que ejercen este oficio y su dignificación social. Los liberales estamos en contra de los “delitos sin víctima” y de su ilegítima represión por
    parte de los Estados. La vigencia de estos “supuestos crímenes”, esconde el ansia de establecer intolerables
    normas de conducta para llevar a cabo estrategias de ingeniería social desde el Estado,
    habilitando jurisdicciones excepcionales, medidas represivas y el desvío de ingentes
    cantidades del presupuesto, para estrechar el cada vez más reducido ámbito de nuestra
    soberanía personal

Ho sentim, el formulari de comentaris està tancat en aquest moment.

PROGRAMES