Aquest plat tan típic de les festes nadalenques a les pitiüses protagonitzarà el cupó de l’ONCE de dimarts 19 de novembre, juntament amb la Coca de Torró i els Amargs. Cinc milions i mig de cupons portaran per tot l’estat aquests productes típics de la gastronomia nadalenca de les Illes Balears, en una sèrie sobre dolços de Nadal de les autonomies que va començar el 12 de desembre i finalitzarà el 6 de gener de 2018.
La Salsa de Nadal, en el cupó de l’ONCE
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

Córdoba demana la dimissió de Castelló per “possibles pressions” al Govern amb l’objectiu de desbloquejar els lots de gandules

Javi Serra repassa les obres pendents: carretera principal, cala Saona, av. 8 d’Agost i Joan Castelló, camp de tir i motocròs


