Camió de bombers desplaçant l’arbre caigut.
Foto: CIF. La tempesta ‘Harry’ provoca la caiguda d’un pi i altres dues incidències a Formentera
El Consell Insular de Formentera ha informat que ha activat aquest matí els serveis d’emergència per atendre diverses incidències ocasionades pel pas de la tempesta Harry, que ha provocat la caiguda d’arbres i l’acumulació de restes vegetals en diferents punts de l’illa.
Caiguda d’un pi
A les 8.30 hores, la Policia Local de Formentera ha alertat de la caiguda d’un pi sobre el cablejat elèctric al camí de dalt de Porto-salè, fet que ocupava parcialment el pas de vehicles. Fins al lloc s’hi han desplaçat una unitat rural lleugera i un vehicle d’intervenció ràpida del cos de bombers, amb un comandament i dos efectius.
Un cop a la zona, s’ha localitzat un pi ja caigut i un segon arbre amb risc imminent de caiguda, per la qual cosa s’ha requerit el suport d’un camió cistella d’una empresa privada per poder retirar-los amb seguretat i restablir el pas. Els treballs han finalitzat a les 12.30 hores.

Branca a ses Bardetes
El Consell informa que, posteriorment, a les 9.30 hores, s’ha rebut un segon avís a través del servei d’emergències 112 per una branca que obstruïa el torrent de la zona de ses Bardetes. A les 10.00 hores s’hi han desplaçat dos bombers amb una autobomba lleugera, que han resolt la incidència a les 10.40 hores.

Tasques dels bombers.
Foto: CIF.
En ambdós serveis hi ha participat també una patrulla de la Policia Local, que ha garantit la seguretat de la zona i la coordinació operativa durant les actuacions.
Consell
El Consell Insular de Formentera assenyala que “manté actius els dispositius de vigilància” i recorda a la ciutadania la importància d’extremar les precaucions davant episodis de meteorologia adversa.
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.









