La Naviliera Baleària ha informat que aquesta tarda s’ha traslladat el fast ferri Eco Lux fins al port de Vila. Recordem que l’accident es va produir la nit de dimarts passat al voltant de les 21:20 quan feia la travessa d’Eivissa a Formentera amb 12 passatgers i cinc membres de la tripulació que foren rescatats amb una llanxa pneumàtica que els dugué a la Savina, on arribaren sans i estalvis a les 23.40 hores.
L’Eco Lux, amb una eslora de 28 metres, ha arribat cap a les 17 h al port i ara romandrà en dic sec mentre s’efectuen les reparacions pertinents.

L’Eco Lux ja està en dic sec
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

Suspesa la festa de Halloween del Casal, la jornada Joan Marí Cardona, i la inauguració de Gianni Virgona: dol oficial per l’accident ferroviari

62 persones de la migració irregular interceptades a Formentera en quatre actuacions en les darreres hores

