Es tracta de patologies que es diagnostiquen com a malalties comunes però que es deriven de l’activitat laboral. La síndrome del túnel carpià i l’epicondritis a les cambreres de pis o certs trastorns musculars en feines d’hostaleria són algunes de les més freqüents.
Així les dues comunitats volen obrir un front comú que beneficiarà a mig milió de treballadors del sector en els dos arxipèlags.
Un altre dels plantejaments implica retardar l’edat de jubilació, encara que no s’ha concretat a quina edat ni en quins llocs concrets. Totes aquestes mesures ja van ser pactades amb els sindicats de les illes el passat mes de novembre de cara a la constitució de la Taula per la Qualitat de l’Ocupació en el Sector Turístic.

Les Balears i Canàries demanen el reconeixement de les malalties professionals en el sector turístic
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

29N: Marí Bosó visita Formentera i proposa abaixar impostos per impulsar l’activitat econòmica i millorar els salaris

Alda Yurramendi, presidenta de l’Associació d’uruguaians de les Pitiüses: “Els eivissencs van optar més per l’Argentina i els formenterers per l’Uruguai”

