La vicepresidenta del Consell d’Eivissa, Marta Díaz, comenta a Ràdio Illa la regulació de l’entrada de vehicles a Formentera. Cal mencionar que segons la quota establerta pel Consell de Formentera, durant juliol i agost, podran circular diàriament per aquesta illa 220 cotxes i 20 motos de residents a Eivissa.

Marta Díaz: “Si la quota de vehicles de residents a Eivissa no és suficient, s’haurà d’ampliar”
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

El servei de barqueig de l’estany des Peix comença l’1 de juliol amb un període de prova: limitacions d’horari i falta de personal

El Consell convoca els usuaris de s’Estany des Peix per informar de la posada en marxa del servei de barqueig

