EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe

Més d’1,2 milions de persones veuen “En el Punto de Mira” sobre Formentera

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 7
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 7

El programa de Cuatro que s’emeté el dilluns a la nit fou el quart espai més vist aquell dia, i arribà a tenir 1.203.000 espectadors, el que suposa un 9,2% de l’audiència.
El reportatge conduït per la periodista Verónica Dulanto presentà Formentera com l’illa dels preus desorbitats, exemplificant-ho amb cases turístiques que costen entre 16 i 20.000 euros la setmana, barques per 2.000 euros el dia o botelles de vi en un restaurant de ses Illetes per 20.000 euros.
El Consell Insular declinà participar en el reportatge de Cuatro, que s’allargà més d’hora i mitja incloent els blocs publicitaris, i que també feu esment de la preservació de la posidònia, els problemes d’accés a l’habitatge i d’algunes activitats irregulars com els xàrters nàutics pirates o la vénda ambulant de begudes en el Parc Natural.
“En el Punto de Mira” sobre Formentera ha set àmpliament comentat a les xarxes socials per part de residents i turistes, que majoritàriament han destacat el caràcter sensacionalista del programa.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!