EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
La navegació d'esbarjo està permesa atenent a la seva consideració com a turisme actiu i de natura.

Permesa la navegació d’esbarjo en un radi de 12 milles

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 19
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 19

A partir d’aquest dilluns ja podran sortir a navegar les embarcacions d’esbarjo o esportives. Segons l’ordre del Ministeri de Transports, en els territoris que es trobin en fase 1, com és el cas de les quatre illes Balears, la navegació d’esbarjo podrà realitzar-se atenent a la seva consideració com a turisme actiu i de natura.
Així, es permetrà la navegació a les persones que tenguin el seu domicili a la mateixa província o illa en què estigui amarrada l’embarcació.
Pel que fa a les principals condicions, les embarcacions no podran allunyar-se més de 12 milles del port o instal·lació d’amarratge des del qual comencin la navegació. I a bord, només podrà haver-hi un nombre de persones que no superi el 50% de les persones autoritzades en els certificats de l’embarcació.
L’excepció és que es tracti de persones que conviuen en el mateix domicili, en què es podrà arribar al 100%. En tot cas, el nombre de persones a bord de l’embarcació no pot excedir els deu.
Així mateix es podran llogar embarcacions o vaixells d’esbarjo per part de persones que resideixin a la mateixa província o illa en què es trobi l’empresa de lloguer.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!