TOP
El servei ha estat aturat 24 hores.

Restablerta la telefonia mòbil a la Mola

El Pilar de la Mola ha recuperat la cobertura de telefonia mòbil tant de veu com del servei de dades aquest migdia. La incidència es va declarar ahir dilluns al migdia i ha estat reparada per operaris de Telefònica al llarg d’aquest matí. L’avaria, que es va produir per falta d’alimentació elèctrica al repetidor del mercat artesà, va ser reparada per operaris de Telefònica.

Possibilitat de reclamació
Des de Consubal s’apunta que els veïns de la Mola que han patit la caiguda dels serveis de telefonia tenen dret a reclamar la devolució de la part proporcional de la factura en què no han gaudit de la prestació. Des d’aquesta associació recomanen que la reclamació es faci per escrit, accedint a les vies de comunicació que cada operadora ofereixi en el seu web. En cas que la companyia no respongui en 10 o 15 dies, aquesta organització aconsella fer arribar la reclamació a la Direcció General de Consum del Govern balear. Així mateix, apunten que es podrien reclamar altres perjudicis derivats de la caiguda del servei, com per exemple en el cas d’una empresa no hagués pogut seguir amb la seva activitat ordinària.

Compartir

Deixa una resposta

PROGRAMES