Els serveis de recollida de residus del Consell de Formentera han retirat aquest matí les restes d’una vaca arribada a la costa de Migjorn per efecte dels darrers temporals. En un principi, l’animal havia quedat en un lloc d’impossible accés per procedir a la seva retirada, però ahir els corrents van desplaçar les restes a una zona més accessible i els operaris del Consell han pogut finalment enretirar el cos, que serà enterrat a l’abocador.
Cal recordar que a finals del passat gener també va aparèixer el cos d’un altre animal decapitat a la zona de migjorn, per bé que en aquella ocasió, els corrents van tornar a arrossegar el cadàver mar endins.

Retirat el cadàver d’una vaca a Migjorn
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

El Govern posa la cultura com a clau de la promoció a la WTM de Londres

Opinions del Ple d’octubre: nou espai públic al Pilar, avançar en la regulació de s’Estany i contenció de noves places turístiques

