EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
La ITV reobre dilluns vinent, 29 de gener. Arxiu

Sa Unió exigeix la reobertura immediata de la ITV a Formentera

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 8
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 8

Des de la formació conservadora recorden que la ITV és un servei públic que el Consell està obligat a satisfer, i que els ciutadans depenen de passar aquest tràmit per poder circular amb els seus vehicles, a més de ser imprescindible per a professionals com transportistes, repartidors o taxistes. La situació, apunten, pot empitjorar encara més si el conductor pateix un accident.

El setembre de 2017 el PP de Formentera ja va dur al ple del Consell una proposició per solucionar aquest tema que es va​ aprovar per unanimitat.

Des de Sa Unió es queixen, doncs, que ara que ha sorgit l’inconvenient d’haver de tancar temporalment la ITV, el Consell, de manera urgent i precipitada, intenti cobrir aquesta plaça amb una oferta al SOIB. Reclamen alhora una millor gestió i planificació, ja que en ple agost i amb els problemes d’habitatge que es pateixen a l’illa, consideren molt difícil que es trobi un tercer operari.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!