Sa Unió reclama OAC a Sant Ferran i a la Mola

Sa Unió presentarà al ple ordinari d’agost una proposició instant al Consell a complir amb les seves promeses i habilitar a la Mola i Sant Ferran una oficina d’atenció ciutadana amb capacitat de registre, amb el mateix horari i serveis que hi havia abans de l’estat d’alarma a l’oficina de Sant Francesc.

Reivindicació veïnal
La consellera Verònica Castelló reclama que «es compleixi una reivindicació històrica dels vesins d’aquests nuclis, que veuen com cada volta que hi ha eleccions, des de GxF se’ls promet aquest Servei, però que mai arriba».
Per a la coalició opositora, s’hauria d’aprofitar el borsí d’auxiliars administratius que està en marxa en aquests moments al Consell, i les limitacions d’aforament i d’atenció al públic que ha de dispensar l’oficina de Sant Francesc per mor de la pandèmia, per a descongestionar aquesta oficina i apropar el servei a la Mola i Sant Ferran.
Així mateix, aquestes limitacions ocasionades per la covid fan que el servei d’atenció presencial a l’OAC de Sant Francesc es demori més del que seria òptim, i per a Sa Unió, «en aquests moments de crisi els ciutadans necessiten que l’administració sigui propera i ofereixi solucions, cosa que en aquests moments no passa».

Certificat digital
D’altra banda, Sa Unió segueix defensant la utilització del certificat digital per part dels usuaris, tot i que «hi ha una part de la ciutadania que per desconeixement o per falta de mitjans telemàtics no hi té accés i també se l’ha d’atendre, ja que en moltes ocasions és precisament qui més ho necessita», defensa Castelló.

About Author

background