EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Instantània de l'edició de l'any passat.

Torna la Formentera to Run

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 15
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 15

Avui dilluns comença la 14 edició de la Formentera to Run la tradicional carrera de 60 km en 5 etapes que recorre els paratges més increïbles de la nostra illa.

Enguany no es comptarà amb la presència del pluricampió mundial Martín Fiz, que té altres compromisos, però sí que hi participarà Giovanni Iommi, el vencedor de les darreres edicions, que junt amb la resta dels competidors gaudiran d’una excel·lent setmana i de tot el que Formentera pot oferir.

El dissabte se celebrarà la darrera etapa, coneguda com la Formentera TRAIL, l’única Mitja Marató de Trail Running de l’illa i que és una carrera per si mateixa amb 21 quilòmetres de recorregut per la Mola. Com a novetat, enguany hi haurà la possibilitat de córrer una cursa 10 km també al Far de la Mola.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!