Avui s’han iniciat els treballs de poda a l’alçada d’un tram de la carretera PM-820 amb l’objectiu de millorar la seguretat viària. La feina es duu a terme des del kilòmetre 12,5 fins al 16,5, a l’entrada del nucli urbà de la Mola. Els treballs consisteixen en la poda de les branques d’una alçada de fins a 6 metres per facilitar la circulació de vehicles de gran envergadura i tenen una durada prevista de tres setmanes.

Treballs de poda al tram de carretera de la Mola
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

Córdoba demana la dimissió de Castelló per “possibles pressions” al Govern amb l’objectiu de desbloquejar els lots de gandules

Javi Serra repassa les obres pendents: carretera principal, cala Saona, av. 8 d’Agost i Joan Castelló, camp de tir i motocròs

