Els primers resultats de l’estudi de seroprevalença de la Covid-19 que s’ha realitzat a Formentera revelen que un 2,2 % dels habitants han estat en contacte amb el virus i han desenvolupat anticossos. Es tracta de la xifra més baixa de les Balears, ja que a Eivissa la dada és del 2,3 %, a Mallorca del 2,5 % i a Menorca del 3%, mentre que la mitjana del conjunt de les Balears és del 2,5% i l’espanyola, del 5%.
L’estudi s’ha fet sobre unes 2.500 persones de les Illes i per ara només recull els resultats de les proves ràpides. Un 62% de les persones contactades per prendre part en l’estudi (no hi ha dades per illes) van accedir a participar-hi i el 94 % de les que es van fer la prova ràpida van accedir a fer-se també l’extracció de sang per a una anàlisi més acurada. Recordam que l’estudi encara no inclou ni els resultats de les mostres de sang, ni de les proves PCR.

Un 2,2 % dels formenterers ha desenvolupat anticossos contra la Covid-19
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

La Cooperativa del Camp de Formentera convoca assemblea general ordinària el 12 d’abril

Els lloguers dels locals es disparen: en un any, el percentatge d’empresaris que paga més de 8.000 euros al mes s’ha quadruplicat

