Un treballador de la zona del Maryland, a Migjorn, ha denunciat davant la Guàrdia Civil l’atac d’un ca, suposadament de raça mastí que, segons el seu relat, es trobava amollat i hauria atacat primer una dona que es trobava als voltants i posteriorment ell mateix.
Primer va atacar una dona
Els fets s’haurien produït divendres cap a les dues del migdia, quan el treballador tornava de la platja i es dirigia cap a l’habitatge que li proporciona l’hotel on treballa. En arribar a la zona destinada als treballadors, assegura que ha escoltat una dona que demanava auxili i ha vist que s’havia trobat amb el ca.
Ferides a diverses parts del cos
Segons la seva denúncia, es tractava d’un animal de grans dimensions i amb un comportament que considera agressiu. L’home explica que va deixar la motocicleta i va intentar separar la dona del ca. En aquell moment, segons el seu relat, l’animal el va atacar i li va provocar ferides a la mà, el pit i altres parts del cos. També assegura que el ca li va intentar atacar el cap, però que duia el casc posat, un fet que, segons explica, ha evitat que patís una ferida més greu. El casc hauria quedat destrossat arran de l’atac.

Propietari
Després de l’incident, el propietari del ca hauria anat a recollir l’animal i, sempre segons el relat del treballador, l’hauria colpejat abans d’introduir-lo dins un vehicle. La víctima assegura que disposa de la matrícula del cotxe.
Denúncia
El treballador ha rebut atenció mèdica i no ha pogut assitir al seu lloc de feina, ja que treballa a la cuina. La Guàrdia Civil ha confirmat que la denúncia s’hauria presentat i que els agents estan treballant per localitzar la persona propietària de l’animal i aclarir les circumstàncies dels fets.
«Imprudència»
El denunciant també ha volgut posar el focus en el que considera una imprudència per part del responsable de l’animal, ja que, segons explica, la zona on s’ha produït l’incident és un espai de pas freqüentat per famílies i infants. «És una zona de pas on hi ha nens petits i famílies i tenir un ca en aquestes condicions em sembla un delicte perquè, igual que m’ha passat a mi, li podria haver passat a qualsevol», ha assenyalat.




