Ahir devers les 17 hores es va produir una fuita d’aigua a Sant Francesc, a l’avinguda Pla del Rei, cantonada amb el carrer Berneguer Renart. Aquàlia, l’empresa concessionària de la gestió integral de l’aigua a Formentera, ha informat que 95 usuaris han patit talls en el subministrament per mor de l’avaria. Fonts de la companyia ha assenyalat que la incidència es va produir pel trencament d’una canonada i va generar una «espectacular fuita que va fer aixecar l’asfalt». La concessionària ha indicat que «des del primer moment» es va desplaçar a tècnics d’Aquàlia per intervenir en l’avaria i que s’espera restablir completament la normalitat en el subministrament avui entre les 12 i les 13 hores.
El Consell ha informat que s’encarregarà de restablir la normalitat a la part del paviment afectat quan l’avaria quedi resolta.

Una fuita deixa 95 usuaris sense aigua a Sant Francesc
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

Opinions del Ple d’octubre: nou espai públic al Pilar, avançar en la regulació de s’Estany i contenció de noves places turístiques

Martínez, sobre la suspensió d’actes pel dol oficial: «És una decisió difícil derivada d’una tragèdia»

