Una iniciativa que es porta a terme aquesta setmana i la vinent, i amb la que els beneficiaris poden estalviar fins a un 60% de la despesa amb l’ajuda del Consell. La institució insular ha engegat aquesta campanya per l’alta toxicitat del material i per evitar que quedi dipositat en punts a l’aire lliure sense control.
Els responsables de l’empresa especialitzada encarregada de la retirada de fibrociment calculen que a mitjans de la setmana vinent hauran enllestit la recollida, ensacat i transport a Eivissa del material, que posteriorment es durà a plantes especialitzades a la península, on es tracta l’amiant, principal component tòxic del fibrociment.
Aquesta campanya de recollida respon a una petició acordada per unanimitat en el plenari de Formentera del passat mes d’agost.
Una quarantena de ciutadans se sumen a la campanya de recollida de fibrociment
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

Núria Abad: «Si fem un petit esforç de seny, el vell marí tornaria sol a les nostres costes»

Un acte vandàlic obliga a tancar el servei de dipòsit de residus d’obra i poda de l’àrea des Cap de Barbaria


