Retallar les llibertats en les comunicacions “en determinats supòsits excepcionals que puguin afectar l’ordre i la seguretat públics i la seguretat ciutadana” sense necessitat de cap intervenció judicial. Aquesta és la filosofia del Decret de seguretat digital aprovat per PSOE, PP i Cs amb l’abstenció d’Unides Podem.
Al De Far a Far en parlem amb en Marc Cortés, Director General de Roca Salvatella advocats, consultora especialitzada en transformació digital.
Mordassa digital: des del tancament de webs fins al tall d’Internet
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

Mor Maria Verdera Ferrer als 96 anys a causa d’un accident domèstic; el Consell expressa el seu condol

El Govern considera insuficients els 2 milions d’euros de l’Estat per atendre els menors migrants no acompanyats, mentre Formentera manté un màxim històric de 204 tutelats


