Un esdeveniment que el diumenge tengué lloc a la nostra illa. A la jornada festiva hi participaren voluntaris de totes les agrupacions d’Eivissa: Sant Josep, Sant Antoni, Sant Joan, Santa Eulària i Vila a més de l’agrupació amfitriona, la de Formentera, i la de Marratxí, com a convidada especial des de Mallorca.
Els participants varen fer una excursió per la zona de Can Marroig i després es varen traslladar al mòdul esportiu de l’Institut Marc Ferrer, on es va fer una exposició del material de Protecció Civil i els Bombers de Formentera, i una demostració de la Unitat Canina de la Policia Local de l’illa. Després es va oferir un dinar pels voluntaris.
A l’acte també assistiren el president del Consell, Jaume Ferrer, i la consellera del Govern balear, Fanny Tur.
250 persones se sumen a la Diada de Voluntaris de Protecció Civil de les Pitiüses
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

El Consell Insular expressa el seu condol per la mort de mossènyer Lucas Ramon Torres

La manca d’alumnes obliga a suprimir els graus mitjans de Cuina i Restauració de l’IES Marc Ferrer


