Des d’on la justícia prepararà la seva expulsió. Recordam que els altres dos tripulants són menors i foren ingressats al centre de Protecció de Menors Pare Morey d’Eivissa.
La pastera, de fibra i poc més de 5 metres d’eslora, tocà terra la passada setmana as Carnatge, prop del Pou d’en Miquel Pere, al km 10,3 de la carretera principal i la Guàrdia Civil sospita que podria haver-hi tres ocupants més que no han estat detinguts.
Els investigadors apunten que la barca formava part d’un grup de tres embarcacions que van salpar de la costa algeriana rumb a Mallorca i que una d’elles es va separar de la resta i va acabar a Formentera. De fet, el mateix dimarts van arribar dues pasteres a Cabrera amb 16 persones a bord.

Sis dels vuit algerians arribats en pastera ingressen en el Centre d’Internament per Estrangers de Barcelona
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

Esther Mercedes (UGT): “Qualsevol empresa, fins a la sabateria de la cantonada, té l’obligació de tenir protocols contra l’assetjament masclista”

El Consell reactiva els Pressupostos Participatius: Consell d’Entitats, el pròxim dilluns

