EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe

El Govern decideix que el toc de queda comenci a mitjanit 

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 25
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 25

Balears ha començat a aplicar el toc de queda a les 24 h en comptes de les 23 h des d’aquesta nit passada. L’executiu Armengol ha fet ús així de la prerrogativa oberta per Madrid de permetre a les comunitats la possibilitat d’avançar o ajornar una hora el toc de queda.
Aquesta decisió arribava després que patronals de restauració com Pimem i CAEB i Pimem, a més dels partits de l’oposició i la presidenta del Consell, Alejandra Ferrer, haguessin sol·licitat l’allargament del toc de queda ahir dilluns mateix i que des del Govern es mostrés disposició a escoltar els empresaris, encara que matisant que s’havia de primar la salut de les persones.
L’Executiu i les patronals faran un seguiment conjunt de l’evolució de la pandèmia les setmanes vinents per prendre les mesures oportunes en cas que la situació no millori.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!