EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Barca amb un grup de migrants fotografiada en aigües territorials de Formentera. Arxiu.

Salvament Marítim rescata 14 migrants prop de Formentera

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 9
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 9

Salvament Marítim ha rescatat 14 persones migrades que navegaven a l’est de la Mola. Es tracta de 14 homes que es trobaven en bon estat de Salut tot i que mostraven símptomes de cansament i mareig, segons ha informat la Delegació del Govern.
Està previst que les persones rescatades siguin traslladades al port d’Eivissa, on haurien arribat aquest matí poc abans de les 8 h a bord d’una embarcació de Salvament Marítim on també hi anaven efectius de la Guàrdia Civil.
Es tracta de la tercera arribada de migrants a Formentera durant aquest 2021, després de la localitzada el passat diumenge, amb 16 persones a bord i del veler que desembarcà 5 persones a Migjorn més el passat 13 de maig.
Ara com ara, han arribat a aigües formentereres 35 persones d’ençà que començà l’any. Així mateix, aquest passat diumenge van ser localitzades a Balears 5 barques amb un total de 75 migrants a bord.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!