EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Foto: José Antonio Arribas
Foto: José Antonio Arribas

Un vaixell de 44 metres fondeja sobre posidònia a la Savina

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 16
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 16

Des del dijous passades les 15 h el Fryderyk Chopin, un imponent veler històric amb bandera polonesa de dos pals, 44 metres d’eslora i 8 de màniga, està fondejat prop del port de la Savina, en ple Parc Natural i a pocs metres de distància de l’antiga illa de la Savina, on actualment hi ha un dels aparcaments de la zona portuària.
Diversos ciutadans han manifestat a Ràdio Illa que ahir i avui s’han posat en contacte amb els serveis d’emergències de l’112 per denunciar la situació, però a l’hora d’escriure aquestes línies, el vaixell encara mantenia el fondeig sobre la praderia protegida.


El buc ha llençat l’àncora en una zona on hi ha una profunditat d’entre 10 i 15 metres, en ple Parc Natural de ses Salines, un espai protegit on està expressament prohibit fondejar sobre la praderia de posidònia, declarada Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!