EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Un habitatge es considera buit quan no té electricitat o el seu consum és inferior a una mitjana de 15 dies l'any.

Obert el termini per demanar les ajudes al lloguer d’habitatge

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 4
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 4

Ja s’ha publicat al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) la convocatòria d’ajudes al lloguer d’habitatges destinades a les persones amb rendes de lloguer fins a un màxim de 1.200 euros al mes. El Consell destina 70.000 euros a aquesta convocatòria.

Fins al 25 d’abril
Els interessats tenen quinze dies hàbils a partir de demà, és a dir, fins al 25 d’abril, per sol·licitar les ajudes a través de l’OAC o de l’OVAC. A més, tota la informació i les bases també es publicaran al web del Consell www.conselldeformentera.cat.

Consultes i dubtes
El conseller d’Habitatge, Rafael Ramírez, ha recordat que “aquesta és la primera legislatura de la història del Consell en la qual s’han convocat ajudes al lloguer”.
A més, Ramírez ha assenyalat que “per facilitar l’accés a aquestes ajudes i resoldre qualsevol dubte, el Consell de Formentera disposa de l’Oficina de l’Habitatge”, ubicada a l’àrea de Benestar Social. També es pot fer la consulta i demanar cita a través del correu electrònic habitatge@conselldeformentera.cat i del número de telèfon 971 32 10 87.

Les ajudes es concedeixen per un màxim de dotze mensualitats i, en tot cas, el període subvencionable comprèn entre el dia 1 de gener i el 31 de desembre de 2022.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!