Telèfons del directe:

(+34) 971 07 23 31 | (+34) 971 07 23 32

EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Alejandra Ferrer, en el Ple.

Fi d’una etapa a GxF: Alejandra Ferrer no serà candidata al Consell el 2027

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 56
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 56

Alejandra Ferrer, la primera dona que assumí la presidència del Consell Insular (2019-21), ha comunicat avui a la militància de Gent per Formentera (GxF) que no presentarà candidatura a les primàries del partit per escollir la persona que encapçalarà la llista per concórrer a les eleccions de maig de 2027. L’anunci ha tengut lloc en l’assemblea de la principal força opositora al Consell de Formentera.

En un escrit remès a la militància (que podeu consultar aquí) Ferrer, que entrà al Ple insular el 2011, explica que viu «el tancament d’una etapa personal i política» i expressa la seva «plena confiança i il·lusió en el projecte polític»: «Gent per Formentera és més necessària que mai per garantir que Formentera tengui una veu pròpia, que existeixi un projecte polític arrelat a l’illa i compromès amb el seu futur».

Segons informa un comunicat del partit, l’assemblea li ha dedicat un emotiu homenatge pels seus 16 anys d’activitat política en primera línia. Els companys i companyes han destacat «la seva capacitat, valentia i tenacitat, àmpliament demostrades al capdavant del Consell Insular de Formentera en moments molts difícils, tant socialment com personalment», destaca la nota.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!