EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Façana de l'Hospital de Formentera. 7bts.

El reforç d’estiu a l’Hospital de Formentera comença avui, un mes abans que el 2022

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 10
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 10

Gonzalo Antonio Espí, subdirector de gestió de l’Hospital de Formentera, explica a Ràdio Illa que avui comença el reforç d’estiu a les Urgències de l’Hospital de Formentera, un mes abans que l’any passat. En aquest servei hi fan feina dos metges tot l’any i durant el reforç d’estiu, que s’allargarà fins al 30 de setembre, s’incorporarà un tercer facultatiu amb torns de 12 hores que cobriran les franges horàries de més demanda. Per cobrir els torns de descans i feina, en total seran dos els metges de reforç que treballaran els pròxims quatre mesos a l’Hospital. A més, la dotació del reforç està complementada per altres professionals sanitaris: dos infermeres, dos auxiliars d’infermeria, dos tècnics de rajos, dos tècnics de laboratori i un auxiliar administratiu.
Espí ha exposat que l’obstacle més important per atraure aquests professionals és l’habitatge, si bé l’Hospital ofereix habitacions pel seu personal mentre troba un allotjament definitiu.

D’altra banda, Espí també ha abordat la renovació dels aparells tècnics de l’Hospital, inclosa en el Pla estratègic 2022-24, que té per objectiu que el 60% del material tengui una antiguitat màxima de cinc anys. En aquest sentit, recentment s’ha adquirit un nou aparell portàtil de Radiologia model XJet 40D que millora la qualitat d’imatge i redueix la radiació i en la compra de la qual hi ha hagut que invertir 75.000 €. Les pròximes passes en l’actualització tecnològica de Radiologia de l’Hospital de Formentera són la renovació dels sistemes de Radiologia convencional i el Mamògraf, tots dos concursos ja adjudicats i pendents d’instal·lació en pròximes setmanes.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!