EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Els serveis d'Emergències, a la platja des Copinar. 7bts

Un pare i un nadó, ferits per un despreniment de roques a la platja des Copinar

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 7
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 7

Un pare de 33 anys i el seu nadó de dos mesos, ambdós de nacionalitat espanyola, han resultat ferits per un despreniment de roques avui al voltant de les 12 hores, quan es trobaven a la platja des Copinar, a la banda oriental de Migjorn. Una ambulància s’ha endut el nadó, que és una nena i es trobava conscient, a l’Hospital de Formentera. Està previst traslladar-lo en helicòpter cap a l’Hospital de Can Misses a Eivissa, segons ha informat el Consell. El pare ha resultat ferit lleu i ha set atès de les contusions a l’Hospital de Formentera, on roman en observació.

El despreniment que ha causat dos ferits, a la platja des Copinar. CIF

 

Les dos víctimes del despreniment es trobaven a l’arena de la platja, just de vora d’una cornisa argilosa de gairebé dos metres d’altura, quan s’han vist sorpresos per la caiguda sobtada de blocs i pedres d’aquest material. La mare i un altre fill no han resultat ferits en l’accident. La zona ha set abalisada per la Policia Local.
Han actuat, en primera instància, els Socorristes i les patrulles de la Policia local del torn i la del Servei de Platges, també hi han assistit els Bombers del Consell, Guàrdia Civil i dos ambulàncies.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!