TOP
Representants del Consell i de la PIMEF, durant la presentació de les campanyes. CIF

Compra a Casa: una targeta i premis de 70 a 300 euros

El Consell Insular de Formentera i la PIMEF (Petita i Mitjana Empresa de Formentera) han presentat tres campanyes orientades a dinamitzar el comerç local i premiar als consumidors a través de la targeta de fidelització ‘Compra a casa’. Ja hi ha 3.700 targetes en circulació i 30 establiments adherits. En aquest enllaç podeu sol·licitar gratuïtament la vostra targeta ‘Compra a casa’.

Black Friday

La primera acció, Black Friday Formentera, se celebrarà el divendres 28 de novembre i convertirà totes les compres realitzades amb la targeta ‘Compra a Casa’, amb un mínim de 15 €, en participacions per al sorteig d’una targeta regal de 70 €, per incentivar el consum i generar flux cap als establiments locals.

 

Per Nadal, compra a casa

A més, la campanya ‘Per Nadal, compra a casa’ desplega una dinàmica de fidelització orientada a mantenir el consum dins el teixit comercial de proximitat. Entre l’1 de desembre i el 6 de gener, totes les compres efectuades amb la targeta entraran en el sorteig de tres premis de 300 €, 200 € i 100 €, una activació pensada per donar continuïtat al volum de demanda durant tot el període nadalenc i reforçar la recurrència de compra.

 

Sorteig extraordinari

En paral·lel, el sorteig extraordinari ‘Compra a Casa’ posa el focus en els establiments. Així, des de l’1 de desembre fins al 31 de gener, totes les compres registrades optaran a quatre targetes de 250 €, destinades exclusivament a consumir-se als comerços i supermercats que més hagin impulsat la participació dels seus clients.

Amb aquesta triple acció, Formentera, destaca el Consell en un comunicat, consolida una campanya que mobilitza consum, impulsa el comerç local i reforça de manera directa el teixit empresarial de l’illa, en una aposta clara pel desenvolupament econòmic sostenible i arrelat al territori.

 

Aportació del Consell

El Consell de Formentera ha portat a terme una injecció directa de més de 1.500 euros en premis d’aquesta targeta de fidelització, una aposta per consolidar la campanya ‘Compra a Casa’ com a motor de consum responsable i de cohesió de la xarxa comercial de l’illa.

Estalvia amb la targeta ‘Compra a casa’

En fer qualsevol compra en els 30 establiments adherits, l’usuari acumula a la targeta l’equivalent a un 3% del desemborsament, excepte als súpers i la benzinera, on l’acumulat és d’un 1,5%. D’aquesta manera els sous acumulats es poden descomptar en la pròxima compra.

Compartir

Deixa una resposta

PROGRAMES