EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Barques de la migració a la zona de s'Estufador. Arxiu/Javi Parejo

Apareix as Pujols un nou cadàver: possible víctima de la migració

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 193
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 193

Ahir diumenge va aparèixer un nou cos sense vida a les costes de Formentera. Tal com ha avançat IB3 i ha confirmat la Guàrdia Civil, la troballa es produí a les 9.45 hores a la platja des Pujols. Està previst que el cadàver sigui traslladat a les instal·lacions de Pompes Fúnebres abans de ser enterrat al cementeri de Sant Francesc.

De moment, es desconeix la identitat i l’origen de la persona finada, si bé tot apunta que es tractaria d’una nova víctima mortal de la ruta migratòria entre Algèria i les Illes Balears.

Es tracta del segon cos que es descobreix en pocs dies, després que el passat divendres, 10 d’abril, es localitzés el cadàver d’un home a la costa des Carnatge, concretament a la cala del Pou d’en Miquel Pere, segons informa la Guàrdia Civil.  A més, el passat 30 de març es va trobar el cadàver d’una dona a la platja de ses Canyes, a la costa de Llevant.

Amb aquests casos ja seran 22 les persones no identificades i mortes a la mar que reposen al cementeri de Formentera.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!