En un acte emmarcat en el programa de Sant Jordi que se celebra a la Biblioteca Marià Villangómez de Sant Francesc a partir de les 20.30 h i que serà conduït per Esperança Marí i Isidor Torres.
Recordam que la revista Randa, d’unes 200 pàgines, editada per Publicacions de l’Abadia de Montserrat i que compta amb la col·laboració del Consell, dedica el seu número 79 a la nostra illa.
La publicació de periodicitat semestral, comprèn articles com el d’Artur Parrón, que versa sobre «La Conferència del Partit Comunista de l’any 1976 a Formentera», el de n’Ángel Navarro sobre «L’autonomia assolida amb el consell», el text sobre la nova immigració, d’Esperança Marí, o l’anàlisi de la gestació de la COP que fa Isidor Torres, a més de la peça signada per Jaume Escandell sobre les caramelles de Nadal. La Randa número 79 també inclou un article de Maria del Mar Joan i Bernat Joan, sobre «Transmissió generacional i actituds lingüístiques entre els joves de Formentera» a més de l’especial sobre «Usos medicinals de les plantes!, de la farmacèutica de Sant Ferran, Marina Mayans.
Avui es presenta el número de la revista Randa dedicat a Formentera
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

Humor i sarcasme per retratar la crisi de l’habitatge a Formentera

L’historiador Joan Maria Thomàs presenta ‘Una Isla brutalizada’, un llibre escrit a partir de 491 cartes familiars sobre la Guerra Civil


