La llei de Memòria i Reconeixement Democràtic ha vist llum verda al Parlament amb els vots de PSIB, Podem, Més i Pi, a més del suport, en la majoria d’articles, de PP i Ciutadans, que això sí, han rebutjat les sancions previstes en el text. Aquesta llei també contempla la nul·litat dels judicis i resolucions de la dictadura a les Balears i té per objectiu la reparació de la memòria de les víctimes.

Balears sancionarà l’exhibició i enaltiment de símbols franquistes amb fins a 10.000 €
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

Córdoba demana la dimissió de Castelló per “possibles pressions” al Govern amb l’objectiu de desbloquejar els lots de gandules

Javi Serra repassa les obres pendents: carretera principal, cala Saona, av. 8 d’Agost i Joan Castelló, camp de tir i motocròs

