El president eivissenc, Vicent Torres, manifestà ahir que l’illa veïna ha de limitar l’entrada de vehicles. Segons el socialista, està clar que en els mesos centrals de l’estiu hi ha una saturació de cotxes i que a Eivissa s’han de prendre mesures. Un assumpte que, segons el mateix Torres, ja ha abordat amb la presidenta de la Comunitat, Francina Armengol, i el conseller de Mobilitat, Marc Pons, que li han manifestat “tot el suport del Govern”. Recordam que en la sessió del consell d’entitats de Formentera del passat dimecres en què s’abordà aquesta qüestió, hi estigueren presents, la vicepresidenta del Consell d’Eivissa, la podemita Viviana de Sans i el diputat eivissenc de la formació morada al Parlament, Aitor Morrás.

El Consell d’Eivissa mira cap a Formentera i també estudia dir prou als cotxes
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

Córdoba demana la dimissió de Castelló per “possibles pressions” al Govern amb l’objectiu de desbloquejar els lots de gandules

Javi Serra repassa les obres pendents: carretera principal, cala Saona, av. 8 d’Agost i Joan Castelló, camp de tir i motocròs

