Aquest divendres se celebra la reunió sectorial 2019, una trobada anual en què la consellera de Turisme, Alejandra Ferrer i el gerent de l’àrea, Carlos Bernús, presentaran les dades turístiques de 2019, a més de les accions promocionals que s’han portat a terme enguany. Així mateix s’exposaran les conclusions de les enquestes realitzades als visitants i s’obrirà un debat obert en què es comptarà amb les opinions del sector privat. Per aquest motiu, l’Àrea de Turisme ha fet una crida a la participació d’hotelers, restaurants, botiguers, membres de la Petita i Mitjana Empresa, agències de viatge, taxistes, lloguers de cotxe i la resta de negocis de l’illa.
La cita és divendres 22 de novembre a les 10 h a la sala polivalent del Centre de Dia, al costat de l’Hospital. La previsió és que la trobada duri unes dos hores.

Consell i sector privat fan balanç de la temporada turística aquest divendres
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

Empresaris de la Savina denuncien talls de llum reiterats i Endesa confirma tres avaries sense concretar-ne l’origen

UGT tanca el conflicte de la neteja amb una pujada del 2,5%, però adverteix que el problema entre PreZero i el Consell continua

