TOP
L’antena afectada per l’avaria, en una imatge de l’estiu. FOTO: GM.

Consubal: “Els afectats per la caiguda de cobertura mòbil a la Mola poden reclamar devolucions”

Alfonso Rodríguez, president de Consubal, explica a Ràdio Illa que els veïns de la Mola que han patit la caiguda dels serveis de telefonia mòbil dels darrers dies tenen dret a reclamar la devolució de la part proporcional de la factura en què no han gaudit de la prestació. Des de Consubal recomanen que la reclamació es faci per escrit, accedint a les vies de comunicació que cada operadora ofereixi en el seu web. En cas que la companyia no respongui en 10 o 15 dies, aquesta organització aconsella fer arribar la reclamació a la Direcció General de Consum del Govern balear. Així mateix, Rodríguez apunta que es podrien reclamar altres perjudicis derivats de la caiguda del servei, com per exemple en el cas d’una empresa no hagués pogut seguir amb la seva activitat ordinària.

La Mola ha patit la falta de servei de telefonia mòbil en dos episodis les darreres setmanes. Un que va començar dijous 31 de març i acabà el diumenge 3 d’abril, i un altre, que tengué lloc dijous i divendres passats.
L’origen de l’avaria ha set un problema amb l’alimentació elèctrica de l’antena principal de repetició de la Mola, situada al costat del terreny de la Fira Artesanal del Pilar, segons ha confirmat el titular de l’antena, Orange, a Ràdio Illa.
A conseqüència d’aquesta avaria, l’antena secundària de la Mola, situada al far, no repetia el senyal, de manera que la manca de servei ha set pràcticament generalitzada a tot l’altiplà i ha afectat als clients de totes les operadores.

Compartir

PROGRAMES