David Setbetes, articulista al Formentera Avui i càmara d’IB3, ha centrat el seu Comentari d’Actualitat de Ràdio Illa en el pla de màrqueting turístic del Consell amb propostes sarcàstiques com esquiar al Mont Pudent, fer ràfting pels camins inundats i organitzar safaris de serps.
Atractius turístics
David Setbetes ha qüestionat la manca d’originalitat del nou Pla de Màrqueting Turístic Estratègic, que, segons ha explicat, ha costat 15.000 euros. Com a alternativa, ha presentat un pla fictici que converteix els problemes de l’illa en atractius turístics: les inundacions es transformarien en esports d’aventura, la presència de serps donaria lloc a safaris i la muntanya de residus del Mont Pudent es convertiria en una estació d’esquí.
Olimpíades d’Hivern del 2030
La proposta més extravagant és celebrar les Olimpíades d’Hivern del 2030 a Formentera, amb una vila olímpica per a 65.000 persones a l’estany des Peix. Amb aquest escenari absurd, Setbetes critica irònicament la desestacionalització turística a qualsevol preu i alerta sobre les conseqüències de prioritzar els negocis i l’especulació immobiliària per damunt de les necessitats dels residents.
Podeu escoltar l’espai a continuació:




