TOP
Alguns dels convidats al Formentera20.

Demà torna el Formentera20: cultura digital, comunicació i creativitat

L’illa de Formentera tornarà a convertir-se en punt de trobada del talent digital amb la celebració de la XII edició de Formentera20, que tendrà lloc del 2 al 4 d’octubre de 2025. Aquest esdeveniment, consolidat com una de les trobades més inspiradores del sector, obri les inscripcions a través del seu web oficial: www.formentera20.com.

Molt més que un esdeveniment professional
Formentera20 s’ha convertit en un espai de trobada per a professionals que busquen inspiració, reflexió i connexions per contrastar idees de futurs projectes. Al llarg de tres dies, es desenvoluparan xerrades, taules rodones i activitats en diferents punts de l’illa, que fomentaran un ambient relaxat i enriquidor.

L’esdeveniment aposta per un format reduït, amb places limitades, la qual cosa permet una interacció directa amb els ponents i afavoreix la creació de vincles personals i professionals. S’estableix un espai de relació real, a diferència dels grans esdeveniments en què preval la quantitat sobre la qualitat.

Darrere del projecte hi ha la periodista i comunicadora Rosa Castells, creadora de l’esdeveniment, que des de fa més d’una dècada impulsa aquesta proposta que ha situat l’illa dins l’entorn digital, més enllà de ser només un atractiu turístic de sol i platja.

Un cartell amb referents del món digital
En la XII edició, Formentera20 comptarà amb un elenc de ponents de primer nivell, professionals en actiu que lideren la innovació en àrees com comunicació, màrqueting, sostenibilitat, mitjans, plataformes, xarxes socials, vídeo i creativitat. Tots ells compartiran la seua visió en un entorn que afavoreix el diàleg, l’aprenentatge i el treball en xarxa per a futurs projectes.

Ponents confirmats:

– Lorena Poza, directora de Comunicació, Màrqueting i Sostenibilitat a Bizum
– Nandu Jubany, xef amb diversos restaurants a Formentera
– Marta Prieto-Moreno, directora digital a IPG Mediabrands Espanya
– Óscar Ordoñez, director de Màrqueting & Experiències a Caixabank
– Anna Roca, directora general a After
– Joan Alvares, publicista i director creatiu/fundador de PutosModernos
– Santiago Miguélez, director de Màrqueting a Estrella Galicia
– Guille Cascante, executiu en cap a Goroka

Una experiència digital i natural amb sorpreses incloses
Com en l’edició passada, en què va actuar l’artista internacional BERET per sorpresa i només per als assistents a l’esdeveniment, l’organització es reserva fins a l’últim moment la confirmació de nous ponents. “Ens agrada sorprendre i apel·lar al factor sorpresa. Volem que sigui una experiència que quedi a la memòria, volem que vulguin tornar a Formentera20”, comenta la directora i creadora de l’esdeveniment, Rosa Castells.

Per la seua banda, el conseller de Turisme, Noves Tecnologies, Comerç i Habitatge, Artal Mayans, ha ressaltat que aquesta iniciativa ofereix la possibilitat d’atreure visitants fora dels mesos forts de temporada. “El Formentera20 suposa un punt de trobada per a líders del pensament digital i la comunicació creativa que permet unir talent, entorn i visió de futur”, ha dit Mayans.

Inscripcions i més informació: www.formentera20.com

Compartir

Deixa una resposta

PROGRAMES