El Consell ha procedit al tancament cautelar del Centre de Dia pel positiu en covid d’un usuari prèviament vacunat. Aquesta mesura s’ha adoptat per recomanació de les autoritats sanitàries.
Cal recordar que tots els usuaris i treballadors del centre ja estan vacunats i, com s’assenyala des de Salut, en aquests casos el fet de vacunar evita desenvolupar la malaltia de manera greu. Des del Consell s’espera que es tracti d’un cas aïllat i es pugui reactivar el servei aviat.




