Telèfons del directe:

(+34) 971 07 23 31 | (+34) 971 07 23 32

EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Una imatge del far de la Mola després de la rehabilitació.

El far de la Mola tancarà entre el 31 d’octubre i el 7 de novembre

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 55
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 55

El Consell ha informat que el far de la Mola tancarà entre el 31 d’octubre i el 7 de novembre (ambdós inclosos) per motius de descans del personal. Recordem que des del passat 15 d’octubre l’horari de visita del far és de dimarts a dissabte, de 10 a 14 h, mentre que el diumenge, dilluns i festius roman tancat.

Una construcció que data de 1861
El far va obrir portes el passat 1 de juliol. Aquest edifici representatiu de l’enginyeria civil, projectat per Emili Pou Bonet i construït el 1861, acull un espai cultural i de difusió del patrimoni marítim de Formentera. El far es divideix en dues àrees expositives.
D’una banda, una exposició permanent amb el mar com a eix principal, tractada des de diferents vessants: el medi marí, l’aprofitament dels seus recursos, la navegació i els senyals lumínics. I per una altra, una àrea reservada a exposicions artístiques de caràcter temporal.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Articles relacionats

Articles relacionats

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!