El Formentera ha fet pública una declaració d’intencions de cara la campanya vinent: “Donar més protagonisme a diversos jugadors de l’equip filial” en el combinat Tercera i, per aquest motiu, alguns dels futbolistes de la pedrera “començaran a entrenar a les ordres d’Ivan Gómez Roa durant la pretemporada”, afirma el club en un comunicat. És el cas d’Elio Moya, migcampista atacant, i el porter, John Osorio, que seguiran competint amb l’equip filial a Regional Preferent, encara que aniran convocats amb el primer equip en cas de necessitat.
Amb els dos joves futbolistes, i el ja anunciat Alejandro Mayans, són tres els jugadors del filial que de moment promocionaran al primer equip durant la temporada. Els joves del filial s’incorporaran als entrenaments del primer equip el pròxim dilluns, 16 de juliol, dia que comença la pretemporada, amb sessions que es portaran a terme a les tardes per evitar la forta calor dels matins. Una vegada passi l’estiu, els entrenaments es realitzaran en sessió matinal.
Elio Moya, començarà la pretemporada amb el primer equip, però per qüestions laborals, no podrà seguir entrenant durant l’hivern. Pel que fa a John Osorio, el porter sí que podrà entrenar durant tot l’any amb el primer equip i esdevindrà el tercer en plantilla, juntament amb Uri Vives i Pepelu Villar.
El Formentera vol donar oportunitats als joves del filial
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

Jacobo i Iker Domínguez aconsegueixen la primera posició en la seva categoria al Campionat de Fosa Universal

Bàsquet d’ahir i d’avui amb en Paco Herráiz: des del gran any dels Knicks fins al dream team iugoslau del 91


