EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
GxF lamenta "aquesta línia política encaminada a desfer els avenços en matèria social i mediambiental. © NC/Ulises Cat/Arxiu

El Govern destina 350.000 euros per ajudar el transport públic terrestre de Formentera

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 4
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 4

El Consell de Govern ha aprovat un decret llei de mesures urgents per pal·liar els efectes de la situació creada per la Covid-19 en les empreses que presten els serveis de transport públic regular de passatgers per carretera.
El conseller de Mobilitat i Habitatge, Marc Pons, ha explicat que, segons les primeres estimacions, es destinaran 5,9 milions d’euros a compensar a les empreses. D’aquesta partida, 350.000 euros es destinaran a Formentera, i 2,7 milions a Eivissa.
El conseller ha afegit que l’objectiu d’aquestes ajudes és compensar les pèrdues econòmiques de les empreses que van haver de seguir prestant servei en l’àmbit de les Illes tot i els descensos de demanda que en alguns casos van arribar al 95% durant el primer estat d’alarma.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!