El PP de Balears ha remès la següent nota de premsa als mitjans de comunicació:
“El Partit Popular de Balears estudia emprendre accions legals contra els responsables de l’emissió d’un enregistrament per part de Ràdio Illa Formentera, emissora pública titularitat del Consell de Formentera, en la qual s’intenta ‘vendre’ diverses dotzenes de vots de suposats emigrants de la pitiüsa menor a canvi de diners.
El Partit Popular de les llles Balears denúncia el següent:
Que s’utilitzi un mitjà de titularitat pública, que paguem tots els ciutadans, per gravar sense permís una conversa telefònica entre un suposat afiliat del PP i la seu del PP a Palma, en què s’acaben oferint diverses dotzenes de vots a canvi de diners.
Que la web de la ràdio pública tituli ‘L’Home des Senalló intenta provocar un nou cas Formentera’, sense aclarir en cap moment si es tracta d’una broma i utilitzant un cas que ja va ser jutjat en els tribunals.
Exigim la dimissió del responsable de Ràdio Illa Formentera.
El Partit Popular de les Illes Balears reitera el seu rebuig i repulsa davant qualsevol cas de corrupció que afecti els partits polítics i que, des d’un mitjà de comunicació pagat per tots, es pretengui posar en dubte l’honestedat del PP”.
El PP de Balears estudia emprendre accions legals contra Ràdio Illa
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

El Govern i la UIB presenten els resultats d’un projecte per monitorar la conductivitat de la xarxa de sanejament a Formentera

Formentera ha registrat 21 hectàrees forestals gestionades en tasques de prevenció d’incendis el 2025


