Segons les dades de l’Índex Immobiliari Fotocasa de les que se’n fa ressò Noudiari.es, el preu de l’habitatge de lloguer comença a davallar a Balears.
Després d’anys d’inflamació de la bombolla immobiliària, aquest 2019 sembla marcar un impàs en la tendència alcista i des del passat mes de febrer, en què la nostra comunitat va aconseguir el seu màxim històric en el preu mitjà del lloguer amb un valor de 10,60 € / m² al mes, s’ha acumulat un descens del 7%.
La baixada més accentuada s’ha experimentat aquest setembre, amb una minva del 2,3% que ha situat el lloguer en 9,81 €/m².
Així i tot, el preu es manté un 19% per sobre de la mitjana estatal, que al setembre fou de 8,24 € / m² al mes. En el rànquing de comunitats autònomes, Balears registra el quart preu de l’habitatge més car per llogar.

El preu del lloguer comença a baixar a Balears
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

AEMET activa l’alerta taronja a Formentera per pluges i tempestes durant tot divendres i dissabte al matí

Córdoba: «El que demanam és que les plurifamiliars destinades al turisme passin a ser residencials»

