Segons les dades de l’Índex Immobiliari Fotocasa de les que se’n fa ressò Noudiari.es, el preu de l’habitatge de lloguer comença a davallar a Balears.
Després d’anys d’inflamació de la bombolla immobiliària, aquest 2019 sembla marcar un impàs en la tendència alcista i des del passat mes de febrer, en què la nostra comunitat va aconseguir el seu màxim històric en el preu mitjà del lloguer amb un valor de 10,60 € / m² al mes, s’ha acumulat un descens del 7%.
La baixada més accentuada s’ha experimentat aquest setembre, amb una minva del 2,3% que ha situat el lloguer en 9,81 €/m².
Així i tot, el preu es manté un 19% per sobre de la mitjana estatal, que al setembre fou de 8,24 € / m² al mes. En el rànquing de comunitats autònomes, Balears registra el quart preu de l’habitatge més car per llogar.

El preu del lloguer comença a baixar a Balears
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

GxF acusa Sa Unió de no detectar les obres il·legals de Punta Prima fins després de les seves denúncies

Sa Unió reclama a Neus Massanet que prioritzi al Senat els problemes de Formentera davant la “deixadesa” del Govern d’Espanya

