TOP
Imatge promocional de Formentera. CIF

‘La Formentera que tú eliges’, a Fitur

La nostra illa presentarà a FITUR ‘La Formentera que tú eliges’, una campanya promocional que vol presentar les diferents cares que té l’illa i totes les opcions que hi ha per a tots els visitants: Sol i platja, natura, esport, cultura, història o gastronomia.

“Experiència ideal”
Segons ha explicat el conseller de Turisme, Artal Mayans, l’objectiu és mostrar l’illa “com un lloc perfecte per a tota mena de públic, ja sigui gent jove, famílies, parelles, o turisme sènior”. Simplement, seria el mateix viatger “qui dissenyi la seva experiència ideal d’entre totes les opcions que es poden trobar a Formentera”.

Collage promocional. CIF

 

Reunions amb agències, aerolínies i Cabildos de Canàries
Tant el titular de Turisme, com el gerent de l’àrea, Leonardo Metastasio, i el president del Consell, Llorenç Córdoba, han tancat una extensíssima agenda de reunions en els quatre dies que durarà la fira. Entre altres reunions, hi ha previstes trobades amb diferents comercialitzadores de paquets turístics i amb Ibèria Express, amb qui es tractarà la necessitat d’implementar les connexions aèries amb les Pitiüses en temporada baixa.

El president Córdoba, per la seva banda, es reunirà també amb Alpidio Armas González, president del Cabildo Insular d’El Hierro, i Casimiro Curbelo, president del Cabildo de La Gomera.

El conseller Mayans ha organitzat també una sèrie de reunions amb diferents empreses del sector de la digitalització turística “amb l’objectiu de fer de Formentera una destinació turística intel·ligent pionera” tant a les Balears com en la resta del territori estatal.

Compartir

Comentaris (3)

  • Pedro Galli

    La pena es que solo haya turismo en épocas veraniegas, en vez de tener turismo “todo el año” como se promete en campañas electorales.
    El tamaño desmedido del gobierno y su alta presión fiscal para sostenerlo, hace que los comercios deban cerrar la parte del año.

  • Pedro Galli

    La pena es que solo haya turismo en épocas veraniegas, en vez de tener turismo “todo el año” como se promete en campañas electorales.
    El tamaño desmedido del gobierno y su alta presión fiscal para sostenerlo, hace que los comercios deban cerrar la mayor parte del año.

  • Pedro Galli

    En mi campaña política por el P-LIB:
    @PedroGalli2023
    6) QUEREMOS UNA REDUCCIÓN DE LA FISCALIDAD:

    🎯Bonificar el Impuesto sobre Actividades Económicas al 100%

    Un gobierno ajustado en tamaño y costos, permite relajar la presión fiscal.

Deixa una resposta

PROGRAMES